MAINOSVÄLINEIDEN VALMISTAJA | NOPEA TOIMITUSAIKA | ILMAINEN NEUVONTA

Yritysten vempaimien rooli asiakkaiden ja hotellivieraiden kanssa yhteydenpidossa
Mainoslaitteet ovat yksi vanhimmista mainonnan muodoista. Ei ole vaikea tunnistaa sen alkuperää, joka juontaa juurensa lahjojen antamisen perinteestä, erityisesti muodollisesta lahjojen antamisesta, jossa lahjojen tarkoituksena oli lisätä sekä lahjan saajan että antajan arvovaltaa. Mainoslaitteilla on yksi perustehtävä - ne rakentavat yrityksen tai laitoksen imagoa asiakkaiden, vieraiden, liikekumppaneiden tai urakoitsijoiden silmissä. Vempaimien teollistumisen aikakaudella on käynyt ilmeiseksi, että niiden yksilöllisellä luonteella on usein voimakkaampi vaikutus vastaanottajaan kuin kasvottomalle asiakkaalle suunnatulla massamainoksella.
Hotelliketjut ja jopa pienet, itsenäiset hotellit tai majatalot ovat yrityksiä, jotka ovat alkaneet kommunikoida asiakkaidensa kanssa vempaimien avulla jo kauan ennen kuin ne löysivät tiensä laajemmalle mainosalalle. Hotellinjohto hyväksyi nopeasti, että pienikin mainosväline, jolla voi hotellissa olla myös hyödyllinen tehtävä, rakentaa myönteisiä asiakassuhteita, brändin tunnettuutta, luottamusta ja uskollisuutta.
Hotellien vempaimet - miksi ne ovat tärkeitä?
Hotelleissa on hyvä mainoskäytäntö muistuttaa vieraita jatkuvasti siitä, missä he yöpyvät. Julkisivussa oleva mainoskyltti tai hotellin aulassa olevat tunniste-elementit eivät todellakaan riitä, varsinkaan niille vieraille, jotka matkustavat usein. Mainonnan taiteen mukaan hotellivieras ei saisi unohtaa hetkeksikään, missä hotellissa hän on. Huomion ylläpitämisen tehtävän täyttävät kaikki kiinteät elementit, mutta myös liikkuvat elementit, usein pienet hotellien vempaimet, jotka on jaettu tasaisesti kaikille kulkureiteille. Tärkeä tunnistamistehtävä on kaikilla kylpyhuoneen vempaimilla, hotellin tunnuksella varustetuilla pyyhkeillä, matkahygieniatarvikkeilla, matkahammasharjoilla tai kauniilla puhdistusainepakkauksilla.
Ekologiset muistikirjat, joissa on kynä tai lyijykynä, kaikki pullonavaajat, korkkityynyt tai MICE-alan hotellien tarjouskansiot osoittautuvat hyödyllisiksi hotellihuoneessa. Kaikilla näillä esineillä on samalla hyödyllinen rooli, ja joitakin niistä ei varmasti monisteta asiakkaan toimesta. Hotellin vempaimiin tottunut asiakas ymmärtää täysin hyvin, että joitakin näistä esineistä voi paitsi käyttää, myös ottaa mukaansa käytettäväksi oleskelun aikana, matkoilla ja kotona. Tämä molemminpuolinen ymmärrys varmasti pidentää brändikokemusta, syventää ja säilyttää brändin hotellivieraan mielessä. Tämä on mielettömän tärkeä toiminto erityisesti hotelliketjuille, sillä hotellin vempaimet kotona muistuttavat vierasta siitä, kuinka tyytyväinen hän oli hotelliyöpymiseensä juuri sillä hetkellä, kun hän suunnittelee seuraavaa matkaansa.
Todistettu tehokkuus
Mainosvempaimilla tapahtuvan tunnistamisen muodossa tapahtuvan mainostoiminnan tehokkuuden arviointi on vahvistettu mainosalalla yli 70 prosentiksi. Tämä korkea luku tarkoittaa sitä, että yli 80 prosenttia yrityksistä käyttää tällä hetkellä jatkuvasti tämäntyyppistä imagon edistämistä. Tämä tosiasia korostaa entisestään vempaimien psykologista vaikutusta asiakkaiden ja hotellivieraiden suhteissa ja positiivisen brändimielikuvan rakentamisessa vieraiden silmissä.
Mitkä hotellin vempaimet voivat olla hyödyksi sinulle?
Toisin kuin luulisi, merkittävä osa valikoimamme tuotteista on läsnä hotellissa. Kaikki niistä eivät tietenkään ole välttämättömiä, mutta persoonallisilla hotellivempaimilla on varmasti myönteinen vaikutus yrityksesi imagoon. Asiaan tultaessa kuitenkin merkittävä osa, toisin sanoen mitkä vempaimet? Tässä yhteydessä voimme varmuudella mainita mainoskynät, tuotteen, joka luultavasti yhdistetään eniten mainosvempaimiin. Sen rinnalla voimme mainita hotellin logolla varustetut muistikirjat, sillä hotellissa on aina jotain muistiinpantavaa. Itse huoneessa vierasta voivat odottaa yrityksen mukit, logolla kirjaillut pyyhkeet tai matkahammasharja siltä varalta, että asiakas unohtaa omansa.