MAINOSVÄLINEIDEN VALMISTAJA | NOPEA TOIMITUSAIKA | ILMAINEN NEUVONTA
Valitukset
III. Valitukset:
Tavaroita koskevat valitukset
III. (1) Reklamaation voi tehdä jokainen asiakas, jonka tilausta ei ole toteutettu tilauksen mukaisesti tai joka on saanut viallisen tavaran.
III. (2) Reklamaatiot on toimitettava sähköpostitse osoitteeseen: reklamacje@taniegadzety.pl
III. (3) Reklamaatiot käsitellään 7 työpäivän kuluessa niiden vastaanottopäivää seuraavasta päivästä (jos reklamaation vastaanottopäivää seuraava päivä on vapaapäivä (lauantai, sunnuntai, pyhäpäivä), reklamaation käsittelyn määräaika lasketaan ensimmäisestä reklamaation jättöpäivää seuraavasta työpäivästä).
III. Jokaisessa valituksessa on oltava yksityiskohtainen kuvaus poikkeamasta.
III. (5) Jokainen asiakkaan toimittama ja edellä mainitut ehdot täyttävä valitus käsitellään erikseen.
III. (6) Yksityishenkilöt, jotka ovat tilanneet tavaroita liiketoimintansa yhteydessä, julkisyhteisöt, järjestöt, laitokset ja oikeushenkilöt ovat velvollisia tarkastamaan, että tavarat ovat laadultaan ja määrältään tilauksen mukaisia 7 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta. Tavaroiden noutopäivänä pidetään sitä päivää, jona kuriiri tai muu osapuolten valitsema postipalvelun tarjoaja on toimittanut tavarat tilauksessa ilmoitetun tavaran tilaajan rekisteröityyn toimipaikkaan. Valitusta, joka tehdään tavaran vastaanottopäivästä lasketun 7 päivän määräajan jälkeen, ei oteta huomioon.
III. Jotta valitus voidaan ottaa huomioon, valituksen kohteena olevien tavaroiden koko lähetys on säilytettävä tarkastusta varten.
III. 8. SpiroPrint on vastuussa laatutakuun perusteella. SpiroPrint ei ole vastuussa takuun perusteella.
IV. Määräaika valitusten esittämiselle luonnollisilta henkilöiltä, jotka ostavat tavaroita tarkoituksiin, jotka eivät liity suoraan heidän liiketoimintaansa tai ammatilliseen toimintaansa (23. huhtikuuta 1964 annetun siviililain 22 §:n 1 momentissa tarkoitetut kuluttajat).
IV. 1. Kuluttajien on tarkistettava, että tavarat ovat tilauksen mukaisia laadun ja määrän osalta 7 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta. Tavaroiden vastaanottopäivänä pidetään sitä päivää, jona ne toimitetaan kuriiripalvelun/ muun osapuolten valitseman postitoimijan toimesta tilauksessa ilmoitetun tavaran tilaajan rekisteröityyn toimipaikkaan. Valituksia, jotka on tehty tavaroiden vastaanottopäivästä lasketun 7 päivän määräajan päätyttyä, ei oteta huomioon.
IV. 2. Valituksista ilmoittaminen otetaan vastaan arkipäivinä klo 16:00 asti.
IV. (3) Valitukset käsitellään 7 työpäivän kuluessa niiden vastaanottopäivää seuraavasta päivästä. Jos valituksen vastaanottopäivää seuraava päivä on pyhäpäivä (lauantai, sunnuntai, yleinen vapaapäivä), valitukset käsitellään ensimmäisenä työpäivänä valituksen vastaanottopäivän jälkeen.
VIII.
Vaurioitunutta lähetystä koskevat valitukset: VIII. 1. Tällaisen valituksen tekemisen edellytyksenä on tavaran näkyvä vaurioituminen tai osittainen katoaminen.
VIII. 2. Reklamaatio on merkittävä kuljetusasiakirjaan välittömästi tavaran vastaanottamisen jälkeen ja vahinkoilmoitus on laadittava rahdinkuljettajan läsnä ollessa. Reklamaatio on tehtävä kirjallisesti 5 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Jos lähetys on vahingoittunut, vastaanottaja on velvollinen jättämään lähetyksen SpiroPrintin käyttöön, kunnes reklamaatiomenettely on saatettu päätökseen.
VIII. (3) Reklamaatio, joka tehdään 5 päivän kuluttua siitä, kun lähetys on otettu vastaan varauksetta, johtaa saatavien raukeamiseen.
IX. Toimitusaikaa koskeva reklamaatio:
IX. (1) Lähetyksen vastaanottajan, joka on vastaanottanut lähetyksen sovitun päivämäärän jälkeen, on ilmoitettava tästä lähetysluettelossa kuriiriliikkeen edustajan läsnä ollessa. Siinä on mainittava toimituspäivä ja -aika sekä viivästymisen syy (kuriirifirman edustajan ilmoittama). Jos vastaanottaja kieltäytyy dokumentoidusti vastaanottamasta lähetystä, lähetys palautetaan SpiroPrintin pääkonttoriin vastaanottajan kustannuksella.
IX. Palvelujen ja lisäpalvelujen tarjoamista koskevan sopimuksen täyttämättä jättämistä tai aiheetonta täyttämistä koskevat valitukset voidaan esittää kuriiripalveluyrityksille ainoastaan Tanie.Dlugopisy.pl:n kautta. Valitukset on tehtävä kirjallisesti 7 päivän kuluessa.
Jotta valitukset voidaan ottaa huomioon, valituslomake on täytettävä ja palautettava. Alla on lomakkeita ladattavaksi.