• Tilini
    Kirjaudu sisään
Kori:
Kori
info: Ostoskorisi on tyhjä!
Kirjoita mitä tuotetta etsit

Regulamiini

I.
Ostoehdot: I. 1. Ostoehtona on näiden ehtojen hyväksyminen.

I. 2. Ostoja voivat tehdä luonnolliset henkilöt (yritystoimintaansa liittyen tai kuluttajina, eli luonnolliset henkilöt, jotka tekevät ostoksen yksityistarkoituksessa, eli jotka eivät liity suoraan liike- tai ammattitoimintaansa - jäljempänä yhteisesti luonnolliset henkilöt tai kuluttajat) sekä laitokset, järjestöt, julkisyhteisöt ja oikeushenkilöt.

I. 3. Myynti luonnollisille henkilöille ja yrityksille tapahtuu ennakkomaksun perusteella pro forma -laskuun perustuen.

I. 4. Yksityishenkilöiden ja yritysten osalta tilaus luovutetaan täytettäväksi sen jälkeen, kun maksu on kirjattu ja mallit on hyväksytty.

I. 5. Julkisyhteisöjen, järjestöjen, laitosten ja oikeushenkilöiden osalta on sallittua sallia maksun suorittaminen lykätyn maksuajan kuluessa osapuolten välisen yksilöllisen sopimuksen perusteella. SpiroPrintillä on oikeus kieltäytyä lykätystä maksusta ilman perusteluja.

I. 6 Kun malli on hyväksytty ja maksu suoritettu, asiakas ei voi perua kauppaa.

I. 7. Sähköisessä muodossa olevien laskujen laatimisen ja lähettämisen oikeusperustana on 11. maaliskuuta 2004 annetun arvonlisäverolain 106 § (säädöskokoelma nro 54, kohta). 535) Lain mukaisesti sähköisesti lähetetty lasku vastaa paperilla laaditun laskun lähettämistä, ja se on kirjanpitoasiakirja.

I.8. Verkkokaupan www.spiroprint.pl omistaja, jäljempänä myyjä, on: SpiroPrint spółka jawna, jonka kotipaikka on Żary, ul. Słowackiego 4J, NIP-numero: 924-190-08-27, REGON: 081006270 ja KRS: 404991.

II. Suoritusehdot:

II. 1. Tilaus toteutetaan 3-14 työpäivän kuluessa varauksen tekemisestä, maksu suoritetaan pro forma -laskun ja mallien hyväksymisen perusteella yksityishenkilöiden ja yritysten osalta. Palvelun maksut suoritetaan SpiroPrint-yhtiön pankkitilille, joka on Bank Santander S.A:ssa. Branch in Żary, jonka kotipaikka on Żary.

II. Julkisten yksiköiden, organisaatioiden, laitosten ja oikeushenkilöiden osalta tilaus toteutetaan 3-14 työpäivän kuluessa mallien hyväksymisestä.

III. Valitukset:

Tavaroita koskevat valitukset

III. (1) Reklamaation voi tehdä jokainen asiakas, jonka tilausta ei ole toteutettu tilauksen mukaisesti tai joka on saanut viallisen tavaran.

III. (2) Reklamaatiot on toimitettava sähköpostitse osoitteeseen: reklamacje@taniegadzety.pl

III. (3) Reklamaatiot käsitellään 7 työpäivän kuluessa niiden vastaanottopäivää seuraavasta päivästä (jos reklamaation vastaanottopäivää seuraava päivä on vapaapäivä (lauantai, sunnuntai, pyhäpäivä), reklamaation käsittelyn määräaika lasketaan ensimmäisestä reklamaation jättöpäivää seuraavasta työpäivästä).

III. Jokaisessa valituksessa on oltava yksityiskohtainen kuvaus poikkeamasta.

III. (5) Jokainen asiakkaan toimittama ja edellä mainitut ehdot täyttävä valitus käsitellään erikseen.

III. (6) Yksityishenkilöt, jotka ovat tilanneet tavaroita liiketoimintansa yhteydessä, julkisyhteisöt, järjestöt, laitokset ja oikeushenkilöt ovat velvollisia tarkastamaan, että tavarat ovat laadultaan ja määrältään tilauksen mukaisia 7 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta. Tavaroiden noutopäivänä pidetään sitä päivää, jona kuriiri tai muu osapuolten valitsema postipalvelun tarjoaja on toimittanut tavarat tilauksessa ilmoitetun tavaran tilaajan rekisteröityyn toimipaikkaan. Valitusta, joka tehdään tavaran vastaanottopäivästä lasketun 7 päivän määräajan jälkeen, ei oteta huomioon.

III. Jotta valitus voidaan ottaa huomioon, valituksen kohteena olevien tavaroiden koko lähetys on säilytettävä tarkastusta varten.

III. 8. SpiroPrint on vastuussa laatutakuun perusteella. SpiroPrint ei ole vastuussa takuun perusteella.

IV. Määräaika valitusten tekemiselle luonnollisilta henkilöiltä, jotka ostavat tavaroita tarkoituksiin, jotka eivät liity suoraan heidän liiketoimintaansa tai ammatilliseen toimintaansa (23. huhtikuuta 1964 annetun siviililain 22 §:n 1 momentissa tarkoitetut kuluttajat).

IV. 1. Kuluttajien on tarkistettava, että tavarat ovat tilauksen mukaisia laadun ja määrän osalta 7 päivän kuluessa tavaroiden vastaanottamisesta. Tavaroiden vastaanottopäivänä pidetään sitä päivää, jona ne toimitetaan kuriiripalvelun/ muun osapuolten valitseman postitoiminnan harjoittajan toimesta tilauksessa ilmoitetun tavaran tilaajan rekisteröityyn toimipaikkaan. Valituksia, jotka on tehty tavaroiden vastaanottopäivästä lasketun 7 päivän määräajan päätyttyä, ei oteta huomioon.

IV. 2. Valituksista ilmoittaminen otetaan vastaan arkipäivinä klo 16:00 asti.

IV. (3) Valitukset käsitellään 7 työpäivän kuluessa niiden vastaanottopäivää seuraavasta päivästä. Jos valituksen vastaanottopäivää seuraava päivä on pyhäpäivä (lauantai, sunnuntai, yleinen vapaapäivä), valitukset käsitellään ensimmäisenä työpäivänä valituksen vastaanottopäivän jälkeen.

V. Peruuttamisoikeus yksityishenkilöllä, joka ostaa tavaran/palvelun yksityisiin tarkoituksiin, jotka eivät liity hänen yritystoimintaansa (kuluttaja).

V. 1 Sopimus syntyy, kun kuluttaja hyväksyy mallin tai maksaa proformalaskun sen mukaan, kumpi tapahtuu ensin. Jos kuluttaja hyväksyy mallin ensimmäisenä, hänen katsotaan tehneen sopimuksen SpiroPrintin kanssa hyväksymishetkellä. Jos kuluttaja maksaa ensimmäisenä toimenaan ennakkolaskun, sopimuksen tekopäivänä pidetään tämän toimen päivämäärää.

V. (2) Kuluttaja suostuu siihen, että hänelle lähetetään vahvistus sopimuksen tekemisestä lähettämällä tiedot siihen sähköpostiosoitteeseen, josta kuluttaja toimitti tulostusmateriaalin.

V. 3. Kuluttaja, joka on tehnyt etäsopimuksen tai muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tehdyn sopimuksen, voi peruuttaa sopimuksen 14 päivän kuluessa ilmoittamatta mitään syytä ja ilman kustannuksia, lukuun ottamatta seuraavia kustannuksia koskevia poikkeuksia:Jos kuluttaja on valinnut muun toimitustavan kuin Spiroprintin tarjoaman halvimman tavanomaisen toimitustavan, Spiroprint ei ole velvollinen korvaamaan kuluttajalle aiheutuneita lisäkustannuksia,Kuluttaja vastaa ainoastaan tavaroiden palauttamisesta aiheutuvista välittömistä kustannuksista, ellei Spiroprint ole suostunut vastaamaan niistä tai ellei se ole jättänyt ilmoittamatta kuluttajalle, että hänen on vastattava näistä kustannuksista.

V. 4 Peruuttamisoikeus muualla kuin elinkeinonharjoittajan toimitiloissa tai etämyynnissä tehdystä sopimuksesta ei koske sopimuksia:

1) palvelujen tarjoamisesta, jos elinkeinonharjoittaja on suorittanut palvelun kokonaisuudessaan kuluttajan nimenomaisella suostumuksella, ja kuluttajalle on ennen suorituksen aloittamista ilmoitettu, että hän menettää peruuttamisoikeutensa sen jälkeen, kun elinkeinonharjoittaja on suorittanut palvelun;

2) kun suorituksen kohteena on muu kuin tehdasvalmisteinen tavara, joka on valmistettu kuluttajan määrittelyn mukaan tai joka on tarkoitettu täyttämään kuluttajan yksilölliset tarpeet. Kuluttajan määrittelyllä tarkoitetaan tavaran valmistamista kuluttajan suunnitteleman mallin mukaisesti, mukaan lukien hänen valintansa mukaan valmistetut grafiikat, sisältö, värit ja muut yksilöllisesti kyseistä kuluttajatuotetta varten valmistetut ominaisuudet).

V. 5 Kuluttaja voi peruuttaa sopimuksen toimittamalla lausuman, jonka sisältö vastaa käyttöehtojen liitteenä olevaa PDF-muodossa olevaa mallia.

Lausuman lähettäminen ennen määräaikaa riittää määräajan noudattamiseen.VII.
Tavaroiden palauttaminen VII. (1) Kun sopimuksen peruuttamisilmoitus on toimitettu, kuluttaja on velvollinen lähettämään tavarat SpiroPrintille välittömästi, enintään 14 päivän kuluessa, joka lasketaan sopimuksen peruuttamispäivästä.

VII. 2. Kuluttaja vastaa tavaroiden palauttamisesta aiheutuvista kustannuksista (kuluttajansuojalain 34 §:n 2 momentti).

VII. 3. SpiroPrint palauttaa kuluttajan suorittamat maksut 14 päivän kuluessa siitä päivästä, jona se on vastaanottanut sopimuksen peruuttamista koskevan ilmoituksen ja todisteen tavaroiden palauttamisesta SpiroPrintille.

VII. 4. SpiroPrint palauttaa maksun käyttäen samaa maksutapaa, jota kuluttaja on käyttänyt, ellei kuluttaja ole nimenomaisesti sopinut muusta palautustavasta, josta ei aiheudu kuluttajalle kustannuksia.

VIII.
Vaurioitunutta postia koskevat valitukset: VIII. 1 Tällaisen valituksen edellytyksenä on, että tavarat ovat näkyvästi vahingoittuneet tai osittain kadonneet.

VIII. 2. Reklamaatio on merkittävä kuljetusasiakirjaan välittömästi tavaran vastaanottamisen jälkeen, ja siitä on laadittava vahinkoilmoitus rahdinkuljettajan läsnä ollessa. Reklamaatio on tehtävä kirjallisesti 5 päivän kuluessa lähetyksen vastaanottamisesta. Jos lähetys on vahingoittunut, vastaanottaja on velvollinen jättämään lähetyksen SpiroPrintin käyttöön, kunnes reklamaatiomenettely on saatettu päätökseen.

VIII. (3) Reklamaatio, joka tehdään 5 päivän kuluttua siitä, kun lähetys on otettu vastaan varauksetta, johtaa saatavien raukeamiseen.

IX. Toimitusaikaa koskeva reklamaatio:

IX. (1) Lähetyksen vastaanottajan, joka on vastaanottanut lähetyksen sovitun päivämäärän jälkeen, on ilmoitettava tästä lähetysluettelossa kuriiriliikkeen edustajan läsnä ollessa. Siinä on mainittava toimituspäivä ja -aika sekä viivästymisen syy (kuriirifirman edustajan ilmoittama). Jos vastaanottaja kieltäytyy dokumentoidusti vastaanottamasta lähetystä, lähetys palautetaan SpiroPrintin pääkonttoriin vastaanottajan kustannuksella.

IX. (2) Palveluiden ja lisäpalveluiden toimittamista koskevan sopimuksen täyttämättä jättämistä tai virheellistä täyttämistä koskevat valitukset voi toimittaa kuriirifirmoille ainoastaan SpiroPrint. Valitukset on tehtävä kirjallisesti 7 päivän kuluessa.


X. Tulostusmateriaalit:

X. (1) SpiroPrint ei ole vastuussa asiakkaan lähettämien töiden sisällöstä. Jos materiaalit sisältävät laitonta sisältöä, voimme kieltäytyä tulostamasta tällaisia materiaaleja.

X. 2. Asiakkaan tiettyä tilausta varten lähettämien materiaalien on teknisesti vastattava verkkosivulla: spiroprint.pl kirjanmerkin kohdalla: TILAUKSEN TOTEUTTAMINEN / PROJEKTITIEDOT ilmoitettuja parametreja ja eritelmiä.

X. 3. Asiakas vahvistaa, että hän on tutustunut kohdassa mainittuihin teknisiin vaatimuksiin. X.2. ja vakuuttaa, että hänen toimittamansa materiaalit täyttävät nämä vaatimukset.

X. 4. SpiroPrint voi harkintansa mukaan hyväksyä käsiteltäväksi asiakkaan lähettämän materiaalin, joka ei täytä kohdassa X.X.X. tarkoitettuja teknisiä vaatimuksia. X.2. ja mukauttaa nämä materiaalit näiden vaatimusten mukaisiksi, tai kehottaa asiakasta lähettämään materiaalit, jotka täyttävät X.2. kohdassa tarkoitetut vaatimukset. X.2. Jos SpiroPrint itse mukauttaa lähetetyt materiaalit kohdassa X.2 tarkoitettujen teknisten vaatimusten mukaisiksi, se voi pyytää asiakasta mukauttamaan lähettämänsä materiaalit kohdassa X.2. tarkoitettujen teknisten vaatimusten mukaisiksi. X.2., materiaalien sisältöä ja graafista muotoa voidaan muuttaa. SpiroPrint ilmoittaa asiakkaalle tästä muutoksesta ennen muutettujen materiaalien toimittamista. Asiakas on velvollinen tarkistamaan toimitetun mallin sisällön (mukaan lukien kielioppi ja oikeinkirjoitus) ja graafisen muodon. SpiroPrint käsittelee vain hyväksytyn tilauksen.

X. Jos asiakkaalla on ongelmia mallin sisällön tai graafisen muodon tarkistamisessa, hänen on ilmoitettava siitä SpiroPrintille. Suunnitelman hyväksyminen johtaa sen lähettämiseen toteutettavaksi. Kun asiakkaan hyväksyntä on vastaanotettu, SpiroPrint ei ole vastuussa mistään sisällöllisistä (mukaan lukien kielioppi- ja kirjoitusvirheet) eikä graafisesta muodosta johtuvista epäjohdonmukaisuuksista.

X. 6 Tilauksen valmistumispäivää pidennetään ajalla, jonka aikana SpiroPrint mukauttaa asiakkaan materiaalia pt:ssä tarkoitettujen teknisten vaatimusten mukaiseksi. X. 2.

X. 7. SpiroPrint ei arkistoi kuvatiedostoja. FTP-palvelimella olevat ja tilauksiin ladatut tiedostot poistetaan 30 päivän kuluttua.

XI. SpiroPrint ei ole vastuussa seuraavista:

(a) sisällöltään virheellisesti valmistelluista painotöistä;

b) Asiakkaan hyväksymien töiden tulostamisesta, jotka sisältävät teknisiä, määrällisiä, väri- ja painovirheitä;

c) Ulkopuolisten kuriirien suorittamien materiaalitoimitusten viivästymisistä;

d) Tulostuksen viivästymiset, jotka johtuvat ulkoisista tekijöistä, joihin SpiroPrint ei voi vaikuttaa, sähkökatkoista, tulostusmateriaalien toimituksen viivästymisestä jne. e) Tulostusmateriaalien toimituksen viivästyminen jne. f) Tulostusmateriaalien toimituksen viivästyminen;

e) valmistumispäivän viivästyminen, joka johtuu asiakkaan oikeiden tietojen toimittamiselle asetetusta määräajasta;

f) Varojen oikea-aikaisesta siirtämisestä asiakkaan pankin ja meidän pankkimme välillä;

g) Asiakkaalle toimitetun ja asiakkaan tilaaman tuotteen määrästä edellyttäen, että se on +-3 %:n sisällä oston yhteydessä tilatusta määrästä.

h) SpiroPrint ei ole vastuussa kuriirilähetysten oikea-aikaisuudesta. Kuriirilähetysten laatua koskevat valitukset otetaan huomioon vain, kun vahinkoasiakirjat on esitetty (ks. kohta III).

XII. SpiroPrint-yhtiö pidättää oikeuden muuttaa sääntöjä, tiedot muutoksesta sijoitetaan pääsivulle.

XIII. Kaikki osapuolten tekemästä sopimuksesta johtuvat riidat, mukaan lukien sopimuksen virheellisestä täyttämisestä, täyttämättä jättämisestä sekä vahingonkorvauksista, tunnustetaan tuomioistuimessa, joka on toimivaltainen SpiroPrintin rekisteröidyn toimipaikan alueella.Kuluttajan kanssa käytävässä riita-asiassa sovelletaan tuomioistuimen paikallista toimivaltaa.

TIEDOTUSLAUSEKE

Euroopan parlamentin ja neuvoston asetuksen (EU) 2016/679, annettu 27.4.2016, 13 artiklan mukaisesti. luonnollisten henkilöiden suojelusta henkilötietojen käsittelyssä ja näiden tietojen vapaasta liikkuvuudesta sekä direktiivin 95/46/EY kumoamisesta (yleinen tietosuoja-asetus) (EUVL EU. L. 2016, N:o 119) - jäljempänä RODO - ilmoitan, että:

  1. Henkilötietojesi rekisterinpitäjä on SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzyński , Spółka Jawna, NIP: 924-190-08-27, REGON: 081006270, ul. Słowackiego 4J, 68-200 Żary.
  2. Henkilötietojasi käsitellään tilauksesi käsittelyä varten - 27. huhtikuuta 2016 annetun yleisen tietosuoja-asetuksen 6 artiklan 1 kohdan b alakohdan perusteella vapaaehtoisen suostumuksesi perusteella;
  3. Voit peruuttaa antamasi suostumuksen milloin tahansa, jolloin suostumuksen peruuttaminen ei vaikuta suostumuksen perusteella ennen sen peruuttamista suoritetun käsittelyn laillisuuteen;
  4. Kaikkien henkilötietojen antaminen on kuitenkin vapaaehtoista:
    1. Tietojen, kuten nimen, sähköpostiosoitteen ja puhelinnumeron antaminen on tarpeen kaupallisen tarjouksen laatimiseksi ja lähettämiseksi, verkkolaskun lähettämiseksi ja sopimusehtojen täyttämiseksi.
    2. Henkilötietojen antaminen on vapaaehtoista; tietojen antamisesta kieltäytyminen voi kuitenkin johtaa tilauksen käsittelyn epäämiseen.
  5. Tietojen käsittelyn yhteydessä kohdassa mainittua tarkoitusta varten. 3 tarkoituksessa henkilötietojasi voidaan luovuttaa muille henkilötietojen vastaanottajille tai vastaanottajaryhmille:
    1. tahot, joilla on oikeus vastaanottaa henkilötietojasi asiaa koskevan lainsäädännön perusteella;
    2. yhteisöille, jotka käsittelevät henkilötietojasi rekisterinpitäjän puolesta rekisterinpitäjän kanssa henkilötietojen käsittelystä tehdyn sopimuksen perusteella (niin sanotut henkilötietojen käsittelijät), esimerkiksi vakuutusyhtiöille ja pankeille.
  6. Henkilötietojasi säilytetään:
    1. yhden vuoden ajan siitä, kun annoit suostumuksesi henkilötietojesi käsittelyyn, jotka kerättiin kaupallisiin tarkoituksiin, vaikka sopimusta ei ole välittömästi tehty, eli niitä käsitellään mahdollista tarjouksen esittämistä varten.
    2. SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna kuten ylläpitäjä voi säilyttää henkilötietoja niin kauan kuin oikeutettu etu sallii, joka ei ole tärkeämpi kuin henkilön oikeus yksityisyyteen. Vaikka SpiroPrint E. Zalewska, A.Burzynski , Spółka Jawna ei tarvitsisikaan säilyttää henkilötietoja, laki voi vaatia niiden säilyttämistä (esim. kauppa- tai verolainsäädäntö). Tällaisissa tapauksissa tietoja voidaan käyttää vain lakisääteisten vaatimusten täyttämiseksi, eikä niihin saa päästä käsiksi muulla tavoin.
  7. Henkilötietojasi ei siirretä Euroopan talousalueen/kansainvälisen organisaation ulkopuolelle.
  8. Henkilötietojasi ei käytetä automaattiseen päätöksentekoon, mukaan lukien profilointi.
  9. Sinulla on oikeus tutustua tietojesi sisältöön ja oikeus tietojen oikaisemiseen, poistamiseen, käsittelyn rajoittamiseen, oikeus tietojen siirrettävyyteen, oikeus vastustaa tietojen käsittelyä ja oikeus peruuttaa suostumuksesi käsittelyyn milloin tahansa ilman, että tämä vaikuttaa ennen suostumuksen peruuttamista annetun suostumuksen perusteella suoritetun käsittelyn laillisuuteen. Henkilötietojen käsittelyä koskevan suostumuksen peruuttamista koskeva ilmoitus on toimitettava kirjallisesti tai sähköisesti osoitteeseen rodo@spiroprint.pl.
  10. Sinulla on oikeus tehdä valitus GIODO:lle / henkilötietojen suojaa käsittelevän toimiston puheenjohtajalle, jos katsot, että henkilötietojesi käsittely on lainvastaista.